·384 syf.··Beğendi
···Okunma: 17 Kasım 2021 00:37 O kadar güzeldi ki kitabı yemek istiyorum 🫂Çok eğlenerek ve aşık olarak okudum.Tam ihtiyacım olan şeymiş bu kitap.Adam, neden sadece kurgusal bir karaktersin bu gece buna ağlayacağım. Kitap
fake-date,
grumpy sunshine,
boy falls first
Ve biraz slow biraz spicy bir kitaptı.
Sevdiğim her şey vardı.Hele bazı sahneler offf çığlık atarak okudum valla.
Olive ise tam yemelik bir karakter bence. ve laboratuvar ortamında olması kitap ile daha çok bağ kurmama neden oldu Ay çok sevdim.2021 favorilerimden net.️