Muhteşem muhteşem ötesi bir kitap.Tolstoy kendi iç çatışmalarını Levin karakteriyle yansıttığı o kadar belliydiki.Her karakter iyi ve kötü davranışlarıyla, çelişkilerle, duygusal zaaflarıyla hepsi insandı.Her biri ne çok iyi ne de çok kötüydü.Bütün karakterler incelikle işlenmiş.Olayları her karakterin bakış açısıyla bakıyorsunuz.Ya o iç sesler harikaydı.Kitap psikoloji, felsefe, siyasi bilim her birini dengede işlemiş.O zamanki sosyo-ekonomik şartları ve kültürü güzel aksettiriyor.Çok kapsamlı, insana dair her şeyi içeriyor.Bu kitap insanı anlatıyor.Teşekkürler Tolstoy...