·155 syf.··Beğendi
···Okunma: 11 Kasım 2016 18:51 " Bazen insana hiçbir şey hatırlamak kadar acı veremez, özellikle de mutluluğu hatırlamak kadar. Unutamamak. Belleğin kaçınılmaz intikamı. Herhangi bir iz taşınıyorsa eğer, bu bir zamanlar bir yara açıldığındandır.."
Cümlesiyle başlıyor #kabukadam
5 sene sonra yeniden okumak istedim. O dönemde okuduğumda çok beğenmiştim. Fakat şimdi okuduktan sonra bana hissettirdikleri daha başka şeyler oldu.
Aslı Erdoğan kendi yaşantısından bir kesit sunuyor bize...
Yaralarımızın bağladığı kabuk nasıl iyileşecek?
Ya da içine sığındığımız bir kabuktan dışarı çıkmayı nasıl başaracağız?
Hayatta olmaz dediğimiz şeylerin olabileceğini hissettiren bir kitap #kabukadam
Aslı Erdoğan'ın ilk kitabı. Kendisi aslında bir fizikçi fakat yarıda bırakıp edebiyata yönelmiş.
Ben gerçekten çok keyif alarak okudum ikinci kez...