Ve bir Cioran'ı okumak daha bitti.. üzüldüm bittiğine biraz hızlı oldu sanki.
Söyleşi olduğundan beni çok fazla dağıtmasada her Ciorandan sonra araya bir klasik yada herhangi bir kitap sıkıştırma adetini yerine getirmem gerek.. böylece hem Cioran'la olma vakti artıyor... ve Cioran'a kavuşma arzusu ile diğer kitaplarıda okuyabilmiş oluyorum.