Çok sıcak. Hikaye sürükleyici, anlatım olabildiğince yalın. Adım adım saran hüzün, çocukluğumuzun kemalettin tuğcu’suna götürürken kurgu, anlatım ve devrimci karakter, bugünün osman balcıgil’ine selam çakıyor. Çevirdiğim her sayfada önce merak ve heyecan sonrasında artan duygusal yoğunluk gözlerimi yaşartmaya yetti.. şiddetle tavsiye ediyorum. Yoğun iş/yaşam temposunda unuttuğumuz insani değerleri hatırlatan çok güzel bir kitap. Yazarın bir banka müdürü olması ise ayrı ironi :) özetle, mutlaka ama mutlaka okuyun-okutun, iyi gelecektir..