Puan vermedi·255 syf.····Okunma: 21 Kasım 2021 11:19 Sabahattin Ali/ İçimizdeki Şeytan
Kitapta Macide ve Ömer'in büyük aşkından bahsedilmektedir . Kişilikleri ,bakış açıları ,düşünceleri tamamen birbirinden farklıdır.Buna rağmen birbirlerini iyice tanımadan evlenirler ve sonları maalesef mutlu geçmez ,ayrılırlar ... Ömer kendisinin içinde bir şeytan olduğunu ve yapmak istediği şeylerin tamamen dışında yaptığını söylüyor. Fakat kitaptan çıkardığım sonuca bakarsam aslında yaptıklarınızı kendi irademizle yapıyoruz ,sonuçlar istediğimiz gibi gitmediği takdirde suçu içimizdeki şeytana atıyoruz . Ömer ve Bedri karakterleri arasında ikilemde kaldım. kitabın sonuna doğru kendimi Bedrinin kişiler üzerindeki tasvirlerinde çok tutarlı ve davranışlarını çok içten bularak sevdim .Ömer'e de çok kızdım kitabın sonunda sevdiğinin kıymetini bilmeyip ve eşinin ondan soğuması için yaptığı davranışlarına üzüldüm.
Okunması gereken güzel bir eser tavsiye ediyorum