Gözlerim dolu dolu okudum. Ne güzel ve naif bir anlatım. Yaşamın ve sevginin anlamını derinden hissettiriyor bize. Kim bilir belki ilerleyen yaşlarımızda pişman olabileceğimiz neler olacak. Kitabı okurken bunları hissetmek çok özel. Sanırım gerçek aşkı ve yaşamamızın nedenleri anlamak için uzun bir deneyim süresi ve yaşanacak insanlar olacak. İyi okumalar dilerim.