Kitaptan fazla beklentiye girmedim ama beklentiye girilse bile, kesinlikle karşılayacak bir kitap. Anlatım tarzı ve kurgusu çok hoşuma gitti. Hayat mücadelesi, hüzün, mutluluk, çaba çok güzel anlatılmış. Bizden birileri ve bizden birilerinin hayatları.