7/10
·391 syf.··
Beğendi
·
2014 1. kitabı
·
25 saatte okudu
·
Okunma: 02 Mart 2014 00:00
Sevdiğim bir kitap aslında ama çok fazla +18 sahne var ve bir yerden sonra artık "Bir durun lan! Hikaye ilerlemiyor yiyişmenizden," diye bağırmak istiyorsunuz. Karakterler iyi tasarlanmıştı. Aksiyon sahneleri iyiydi, verilmek istenenler ve duygular okuyucuya gayet iyi geçiriliyor. İyi okumalar. 10/7.
Ejderin AşkıG. A. Aiken · Ephesus Yayınları · 2013534 okunma
·
24 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.