·168 syf.····Okunma: 22 Kasım 2021 22:57 Uzun zamandır beklettiğim, alırken tereddüt ettiğim bir kitaptın. Elime aldığımda ise hayal kırıklığı olmuştun. Peki şimdiii?? Tanıdığım herkese bir adet hediye etmem gerektiğini her sayfanda, her satırda ‘Bu kişi de okumalı.’ diyerek göz gezdirdim.
Uzun zamandır yine post-it kullanmadan kitap okuyordum. Bugün bir saatte onlarca post-it kulandım.
İyi ki okudum seni, iyi ki rastlaştı satırlarınla- gözlerim.
Sıkılmış ruhuma soluk oldun.
Okçunun yolunu tümüyle anlamak isteğiyle bırakıyorum seni. Sık sık elime tekrar alacağımı bilerek :)