Kitap üç bölümden oluşuyor.bu bölümler birbirinin devamı niteliğinde ama olay farklı bakış acilarindan aktarılmış. Okuduğum hiçbir kitaba benzemeyen vejetaryen gerçekten çok değişik bir konuyu işlemiş.hayatını bitki olmaya adayan bir insan kimin aklına gelirdi ki?