İnsan bir kitaba ne kadar bağlanabilir. Önümdeki çerezliğin yere düşüp döküldüğünü kitabı bitirince fark ettim. Olaylar o kadar akıcı, o kadar sürükleyici ki bitirene kadar rahat etmedim. Benim yaklaşık 1 saatimi aldı ama kitabı okurken 1 yıl yaşamış gibi oldum.
Kesinlikle tavsiyemdir.