Puan vermedi·%77 (136/175 syf.)· Kitap aslında çok güzel. Yazarı zaten anlatmaya gerek yok. Ama bazen öyle anlar geliyor ki, her kitap her psikolojimize uymuyor sanırım. Okumak icin çok uğraştım, çok çabaladım. Bazı kitaplarda dönem dönem bu tıkanmaları sadece ben yaşamıyorumdur umarım :) Ama şuan kitabı resmen zorla okuyorum. Güzel bir kitabı bu şekilde ziyan etmeyip, başka bir bahara bırakmayı tercih ettim. Birkaç ay sonra yeniden okuyabilmek dileğiyle..