Ben ona kavuşmak istiyorum, o benim ayrılığımı istiyor. Ben de isteğimi onun isteğine terk ediyorum. Âşıkın ayrılığı hoş görmesi: mâşukun ayrılığı sevdiği içindir.
Aşk
·1 alıntı·
64 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
nontekemmül
Gönderi Sahibi
Alıntı Fuzuli'nin şu beytine cevap verir niteliktedir: "Vasldan çün âşıkı müstağni eyler bir visâl Âşıka mâ'şuktan her dem bu istiğnâ nedir? Madem aşığı vuslata doyuran kavuşmaktan ibarettir O halde sevenin sevilenden uzak kalmada bulduğu bu acı lezzet nedir?"