·390 syf.··Beğendi
···Okunma: 26 Kasım 2021 01:59 Yıkılan bir imparatorluk, yıkılan bir aile, yeniden doğan bir ülke, yeniden doğan bir aile...
Kitap Osmanlı İmparatorluğu'nun son yıllarında bir köşkte geçiyor. Köşkün sahibi zamanın ekonomi bakanı Ahmet Reşat Bey. Kendisi sultancı ve muhafazakar, bir de yeğeni var Kemal... Millici ve asi bir yeğen. Ve etraflarında sürekli bitmek bilmeyen her bir sayfasında merak uyandıran olaylar... Tarihi bir roman ve kronolojisi çok hoş. Yazarın, Osmanlı'nın son zamanlarında toplumun yaşadığı çekişmeleri ve sefaleti ele alışı çok gerçekçiydi sanki içindeymişim gibi. Bir puan kırmamın sebebi bazı bölümlerde seksin çok abartıldığını düşündüm. Onun haricinde enfes.