İşindeki başarıları ile ün salmış beyin cerrahi Neşe,
Tek başına ayakta kalıp koca bir kasabanın gönlünü kazanmış Esme nine,
Daha şeker yiyeceği yaşta kucagindaki bebeğine annelik yapmış Ayfer,
Kendi geçmişinden kaçarken,kızı geçmişini gelecek yapan anne Esme..
Bu kitap bize bu dört kadının gücünü çok güzel bir dil ile,harika betimlemeler ve kurgu ile gostermeyi başarmış. Yazarın ilk roman kitabı olmasına rağmen sanki yıllardır yazarı okuyormuş gibi hiç yabancılık çekmedim. Başta fazla dram mi olacak acaba diye düşündüm fakat kitap ilerledikçe ana temanın dram dan ziyade kadın gücü olduğunu gördüm.Neşenin başarılarla dolu fakat egosuz hayat hikayesine bayıldım. Karasu halkının her birine hayran kaldım.Kadin karakterlerin yaninda gönlü bol erkek karakterlere de bayıldım.Kitabı okurken asla sıkılmadım aksine okumaktan büyük keyif aldım.Sevginin gücünün neleri basarabildigine şahit olurken yüzümdeki buruk gülümsemem kitap boyu suratimdan hiç eksik olmadı.