Kısa ama zor okunan bir kitap ve sürekli odaklanmış vaziyette olmanız gerekli yoksa düz bir şekilde okuyup geçersiniz ve söylediği şeyleri anlamazsiniz....Söylediği anlattığı çok harika şeyler var ayrıca yazar harika bir gözlemci ,1895 yılında yazılmış Atatürk ün de okuyup etkilendiği bir kitap,herkesin okuması gereken bir kitap olduğunu düşünüyorum kesinlikle tavsiye ederim