Puan vermedi·195 syf.····Okunma: 28 Kasım 2021 13:03 "Adları bu deftere yazılan insanlar ölür."
.
Death Note animelerden ilk defa okuduğum bir seri başlangıcı. Normalde manga hiç okumamış olmama rağmen hikayesiyle ve ilginç bir konusu olmasıyla beni sürükledi diyebilirim. Alışılmış kitapların dışında bir okunması var. Sağdan sola doğru okunuyor ve ilk aldığımda bile bunu düşünmemiştim. Okumaya başladığımda çok garip hissettim ama bir o kadar da film izliyormuş gibi gözümün önünden geçerek hevesle okudum. Devam serisini de sırayla okumayı düşünüyorum.