Kitabı çok beğendim. Çok heyecanlı ve bence nefes kesen bir kitap. Bir gerilim, korku kitabı değil ama çok fazla merak uyandırıyor. Yazarın okuduğum tek kitabı. Ve yazılana göre gerçek bir hayat hikâyesi. Bir buçuk günde fln bitirdim. Beğeneceğinizi düşünüyorum. Keyifli okumalar :)