·186 syf.··Beğendi
···Okunma: 19 Mart 2017 22:13 Alper Canıgüz'ün okuduğum ilk kitabı . Ziyadesiyle etkilendim diyebilirim. Kitap o kadar akıcı ki okumamak İçin kendinizi zor tutuyorsunuz. Hector Berlioz'u Şevket'i Profesör Olcayto Fişek'i özleyeceğim. Kitap tamamıyla absürt bir şekilde anlatılıyor. Olaylar absürt ancak Alper Canıgüz gerçekliği çok güzel monte etmiş. Yazarın zekası dili anlatımı süper. Başlarda sıkılsamda kitap yavaş yavaş kıvamına geliyor. Yazarın diğer kitaplarını ise okumayı 4 gözle bekliyorum. Hadi herkese Tatlı Rüyalar :)