Kitabı yeni bitirdim. Hep okumak istediğim bir kitaptı ve okudum. O kadar hızlı okunan bir kitap ki anlatamam. Bölümler arasında şu bölümü de okuyayayım diye diye bitiriveriyorsunuz. Kitabı okumadan çok daha başka bir aşkla karşılaşacağımı ümit etmiştim ama yine de güzeldi. Beş kızı olan Bennet ailesi kızlarına iyi ve zengin bir eş adayı bulmak için balolarda gezen bir aile ( Mr. Bennet hariç :) )evlerinin yakınlarına da Bingley’ler taşınınca olaylar başlıyor. Evin büyük kızı Jane ile Bengley arasındaki aşkla başlayan ve Bengley’in yakın arkadaşı Darcy ile Jane’ in bir küçüğü Elizabeth’in aşklarına uzanan 18.yy İngiltere’sinde geçen bir roman. Hızlı okunan romanlar kategorisindeki bir 8,5/10 klasik ️ kasımda güzel gitti diyebilirim iyi okumalar. ( Filmi kitaptan sonra izlemelisiniz
bire bir aynı çünkü)