tera

@terfvy
02:02 Ayçiçeği Karnavalı
10/10
·400 syf.··
Beğendi
·
2021 4. kitabı
·
5 saatte okudu
·
Okunma: 30 Kasım 2021 19:46
En başından beri Dolunay'ı o kadar kendime benzettim ki Sanki o değil de ben yaşıyormuşum gibi hissettim o kadar güzeldi ki.. Yeri geldi güldüm yeri geldi ağladım onlarla arkadaş gibi oldum her gün dikkat etmediğimiz şeyleri o kadar güzel yansıtmış ki.. Metrobüs sahnesinde zaten gülmekten yamuldum denebilir. Herkesin dışardan nasıl görünüyorsa öyle olmadığını ve herkesin bir derdi olabileceğini çok güzel anlatan bir kitaptı. Ben aşırı sevdim çok çok güzeldi kesinlikle okuyun
Edebiyat
02:02 Ayçiçeği KarnavalıN. G. Kabal · Ephesus Yayınları · 20205,6bin okunma
·
85 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.