·400 syf.··Beğendi
···Okunma: 30 Kasım 2021 19:46 En başından beri Dolunay'ı o kadar kendime benzettim ki
Sanki o değil de ben yaşıyormuşum gibi hissettim o kadar güzeldi ki..
Yeri geldi güldüm yeri geldi ağladım onlarla arkadaş gibi oldum her gün dikkat etmediğimiz şeyleri o kadar güzel yansıtmış ki..
Metrobüs sahnesinde zaten gülmekten yamuldum denebilir.
Herkesin dışardan nasıl görünüyorsa öyle olmadığını ve herkesin bir derdi olabileceğini çok güzel anlatan bir kitaptı.
Ben aşırı sevdim çok çok güzeldi kesinlikle okuyun