Kitap çok güzeldi.Ben Lily karakterini çok ama çok sevdim.Çok güçlü bir karakterdi.Ryle karakterini başta çok sevmiştim.Ta ki o hatayı yapana kadar.Ama yazar Ryle nin hatalarını kötü bir şey değilmiş gibi almış. Yani aslında öyle değil ama anlatım tarzı biraz öyle. Atlas'ı ilk başta sevmemiştim nedense çünkü o zaman Ryle daha iyi geliyordu gözüme. Ama son 100 sayfada çok sevdim.Mükemmel bir kitaptı.Okumalısınız.
-Sadece yüzmeye devam et.-