2/10
·448 syf.··
2021 53. kitabı
Grafikler çok iyi çizilmiş, çok etkileyici. Ancak biz Türkler adına çok yanlış tasvirler mevcut. Bağımsızlık adına savaşan bir milleti bu şekilde anlatamazsınız.Hatta bi çok yerde üstü kapalı Atatürk'e bile ithamlar var. Yunan gözüyle yazılmış ve taraflı yorumlar içeriyor. Sonunda hikayeler birleştirilmiş ve ortak bir sonuç çıkarılmaya çalışılmış ama konular birbirinden çok kopuk. İlk kez bir Yunan yazarı okudum ve sürekli kötüleme çabası içerisindeydi kitap. Tavsiye etmiyorum.
1000Kitap
AyvaliSoloup · İstos Yayınları · 201626 okunma
·
84 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.