-Gece! +Efendim, dertlim. -Sana gelenler dertsiz mi? +Hayır. Neden ki? -Bana dertlim diyorsun da, sen zaten dert kapısısın. +O da doğru ya.. -Kararvermek mi zor, verdiğin kararın acısına katlanmak mı? +Kararvermek zor olan. Acıya aşık olursun, katlanırsın. Nasıl olsa, acılar yol arkadaşın. -Doğru ya, benim yollarım acıdan geçiyor.... Kitabsever
Hüzün
··1 alıntı·
740 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.