1/10
·511 syf.··
Beğendi
·
2017 7. kitabı
Watpad kitaplarını seviyorsanız okuyabilirsiniz. Ben 3 kitabını da aldım hatta filmini de izledim. Ama çok güzel bir kitap değil. Açıkçası biraz ergence (bunu filmi izleyince fark ettim) ve bazı aşırı bölümler var. Bu kitapları okuyan kitlenin 7-8-9 . Sınıf olduklarını düşününce bence fazla... 4. Kitabı da almayı düşünmüyorum.
Kötü ÇocukBüşra Küçük · Ephesus Yayınları · 20214,633 okunma
·
10 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.