Puan vermedi·590 syf.····Okunma: 02 Aralık 2021 22:02 Kitabı çok beğendim harika bir eser. İskender Pala’nın okuduğum ilk siyer manasında okuduğum ikinci kitaptır. Kitap çok sade dille yalın bir dille yazılmıştır. Resulullah Efendimiz için Gülüm diye bahsedilmiş yazarın duygusu direk okuyucuya aktarılmıştır. Özellikle Efendimizin doğacağı sayfaya kadar o dönemde yaşıyorcasına heyecanlandırdı. Efendimizin Rahmeti Rahmana kavuştuğu sayfaya gelmemeyi kitabı hiç bitirmemeyi arzuladım. Peygamber Sevgisi her birimizde vardır lakin bu sevgi bende ilk önce Necip Fazıl Kısakürek’in Çöle İnen Nur kitabıyla sonrada bu kitapla artmıştır. Peygamber Efendimizin hayatını hiç bilmeyene bir öğretici kitaptır olayların çoğunu biliyordum ama bazılarını unutmuşum onları hatırlamamda yardımcı oldu bunun yanında. Asım b. Sabit, Kab b. Zübeyr gibi sahabeleri bilmiyordum bunları öğrendim. Bunun yanında Nueyman gibi Peygamberi çok seven yaptığı nüktedanlıklarla onu tebessüm ettiren müminleri güldüren bir sahabenin yaşadığını bilmiyordum bunu öğrendim. Daha anlatılacak çok şey vardır ama ilk aklıma gelenler bunlar. Umarım kitabı okuyan, okumaya başlayacak olan ve seven bu incelemeye de bir göz atarsınız. Ve bu incelemeyi okuyan kim varsa Efendimize salat getirmesini rica ediyorum. Son olarak son sayfalar ağlatabilir sizleri bilin istedim. :)