1/10
·500 syf.··
2021 12. kitabı
·
7 günde okudu
·
Okunma: 01 Aralık 2021 00:00
Beğenmedim, tavsiye etmem. Sadece üzerindeki "Bir Köy Enstitüsü Romanı" ibaresinden dolayı okudum. Ama köy enstitüleri ile ilgili gazete haberi niteliğinde yazılar yer almakta. Bazı nicel veriler de eklenerek sadece bilgi verilmeye çalışılmış. Bir roman hüviyetini kaybederek okur yazar tarafından yönlendirilmeye çalışılmış. Gereksiz bilgi yığınları ile okur karşı karşıya bırakılmış. Sanki bir "yeşil çam" filminin romana aktarılması gibi olmuş. Okurken hep "köy enstitüleri" içerisinde canlı bir mekan ve yapılan çalışmaları görmek istedim ama olmadı. Yazarımız sadece "o yapıldı, bu yapıldı, şu yapıldı" deyip nicel verilerden yararlanmış. "Bir Köy Enstitüsü Romanı Değildir" diyebiliriz...
Edebiyat
KeşkeSema Soykan · Alfa Yayınları · 20212,021 okunma
·
102 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.