Puan vermedi·135 syf.··
2021 78. kitabı
·
21 günde okudu
·
Okunma: 02 Aralık 2021 23:40
Bonne nuit.. Nasıl deseemm.. "Şimdi ben bu kitabı neden okudum? Ne için okudum? Nasıl okudum? Bunu izaha gerek yok, gördünüz aldım okudum.. Şimdi ben bu kitabı okudum, okudum da,sonradan okumadım mı dedim? Bunlar bir takım uydurma lâflardır. Sahi yaa , ben bu kitabı niye okudum.. kim okuttu ulan bana bu kitabı " #kemalsunal , rahmetle.. :) Değerli okurlar, okudum merakla, sonuna da geldim.. kitap bence; değişik, garip, pis, öteki , psişik kirlilik, bozukluk, karmaşık.. Bunları söyledim diye, başı- sonu yok zannetmeyin ama rahatsızlık verci, huzursuz edici, çok başka bir kitap. Bu tarz 1-2 tane daha okumuştum. "Her türü okumuş olmak" isteyenleriniz varsa, kesin öneririm. Yeraltı edebiyatı nin değişik bir sureti. Yazıldıktan sonra 20 yıl basılmamış, bazı yerleşik değerlere aykırı olduğu gerekçesiyle. "Kendini arayan adam" yorumu safsata gibi geliyor bana. Bu kitaba daha bütüncül bakmak gerek. Aklımdan gitmeyecek oluşuyla sevdim gibi. Çok ince olduğundan anlatmak istemedim içinde ne oldu ne bitti. Taktir sizin
1000Kitap
Göğün MavisiGeorges Bataille · Sel Yayıncılık · 2019261 okunma
·
318 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.