Kitaba bir süre ara vermek zorunda olduğum halde yeniden başladığımda olaydan aslında hiç kopmadığımın farkına vardım. Son bölümü zaten tek solukta bitmişti. Çoğu kitabının aksine birinci ağızdan olaylar anlatılıyor. Güzergahın kısa da olsa Türkiye'den de geçmesi hoşuma gitti. Yazarın İlk romanı olmasına rağmen en beğendiğim üç kitabından biridir kendisi ve bir gün mutlaka tekrar okuyacağım.