Puan vermedi·140 syf.····Okunma: 04 Aralık 2021 00:29 Yazarla ilk Kardesimin Hikayesiyle tanıştım.O kitapta duyduğum heyecanın aynısını bekliyor olmamdan kaynaklı sanırım Balıkçı ve Oğlu romanında ( hikaye olmus bence) aynı duyguyu alamadim. Sosyal sorunlar, aile, kadın dayanışması güzel sade bir şekilde anlatılmış evet ama romanda sanki birşeyler tamamlanmamış eksik kalmış gibi geldi. Hikaye bitti evet tamam bu kadar gibi oldu.