Kitabı begenmekle beğenmemek arasında kaldım. Okunmasını tavsiye ediyorum. Biraz şimdiye yoğunlaş, sana kötülük yapana iyilik yap tarzı söylemleri beni yordu ama üstüme iyi bir etkisi olabilir diye okumaya devam ettim. Daha bu tarz kitabı okumaya tahammül edemeyen ben, günlük hayattaki hal ve hareketlerimi düşünün. Bu kadar pozitif düşünceyi günümüzde kimsenin hak etmediğini, bu şekilde davrandigimizda yapilan işlerin kalitesizlesip, her isin insanin vasatlastigina inaniyorum. Bu yuzdendir ki en sevdiğim filozof Schopenhauer. Adeta "Hata yapani hata yaptigina bin pisman et biz mal miyiz hata yapmiyoruz sayin amk insanları" diyen, doğruyu ofkesiyle anlatan kitaplarıyla kalbimi kazanmistir. Şimdi Schopenhauer aslan ise Marcus Aurelius civcivdir. Ormanda civcivlere yer yok. Saygılarımla