Herkese merhaba. Bugünkü kitabım kişisel gelişim türünde bir kitap. Özellikle ebeveynlerin okumasını isterim.
#kitabınkonusu Aile içi iletişimin çocuğun karakterine veya davranışlarına nasıl yansıdığı anlatılıyor. Olumlu ve destekleyici anne-baba tutumu çocukta güven, anlayış, hoşgörü geliştirirken olumsuz ve çatışmacı anne-baba tutumu ise maalesef özgüvensiz, zorba, içe kapanık gibi davranışlara sebep olabilmektedir. O yüzden kitabın adı çok yerinde olmuş. Yani çocuklar aslında ebeveynlerinin aynadaki birer yansıması konumunda.
Kitabın en güzel yanı ise 30 adet tasvir ve buna yönelik olay incelemesi bulunuyor.
••Kolay ve anlaşılır bir dille yazılmış. Anne-baba ve eğitimcilerin özellikle okuması gerekir.