Kitabın adı üstünde; esas karekter olan veronika ölmek istiyor ve bunun için intihar ediyor. Ve devamında olan olayları okuyoruz. Kitap Fena değildi. Bazı farkındalıklara sebeb olabiliyor. İnanılmaz iyidi vs diyemem ama okunması gerektiğini diyebilirimm.