Küçük Prensi beğendim mi?
Elbette beğendim. Böyle bir kitap nasıl beğenilmez? Sevgili okur, vazgeçememeyi en güzel şekilde anlatan bir kitap bu… Neler yapıyorsan okumaya üşeniyorsan hemen o işi bırak ve bu kitaba başla. Sana vazgeçmemeyi öğretsin. :D