Puan vermedi·160 syf.····Okunma: 05 Aralık 2021 00:08 Livaneli'den okuduğum üçüncü kitap bu kitap oldu. Ve artık diyebilirim ki Livaneli tarzını tamamen anlamış bulunmaktayım. Yine sonunu çok merak ederek okuduğum bir kitap oldu ve yine çok sevdim. Yalnızca; Serenad ve Kardeşimim Hikâyesi'nin çarpıcı sonundan sonra bu kitabın sonu biraz yavan geldi, ama o kadar da mühim değil. Zaten Hüseyin'in, Meleknaz'ın, Zilan'ın, Nergis'in hatta İbrahim'in yaşadığı acılardan sonra sonuna pek de odaklanamayacaksınız... Diğer Livaneli kitaplarında buluşmak üzere. <3