9/10
·309 syf.··
Beğendi
·
2021 48. kitabı
Okuduğum diğer kitaplardan daha farklıydı .Konusu hakkında bir sürü kelimeler kullanılarak anlatılabilir . Size şöyle bir sorum olacak. Özgürlüğünüzün elinizden gitmesini ister miydiniz ? Muhtemelen yanıtınız hayır olurdu .Kitaptaki karakterler fazla olan bir nüfusta artık olarak adlandırılıyor ve özgürlükleri yok .Kendilerini fazlalık ,gereksiz olarak görüyorlar .Daha doğrusu dışarıdaki çevre onları öyle görüp öyle empoze ediyorlar beyinlerinde .Fazlalık kabul edildikleri içinde özgürlükleri yok. Ne kadar kötü bir durum. Hayata 5 -0 yenik başlamak gibi bir şey. Özgürlük bizim için en önemli değerlerden biri. Her insan özgür olabilmeli .Ancak şunu da unutmamak gerekir. Özgürlüğün başkasının hakkının başladığı yerde biter .
Özgürlük
BildirgeGemma Malley · DeliDolu · 2010252 okunma
·
204 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.