·94 syf.····Okunma: 21 Mart 2017 13:11 Birbirinden bağımsız 11 ayrı hikayenin yer aldığı, hoş bir kitap. Kafka' nın kendine has hikayeleri özellikle "akademiye bir rapor" ve "akbaba" da kendini yine gösteriyor. Fakat hikayeler sanki sonu getirilmemiş, yarım bırakılmış gibi tadına varamadan sona eriyor. İnsan bir Gregor Samsa aramıyor değil.
Keyifli okumalar.