8/10
·126 syf.··
Beğendi
·
2021 1. kitabı
Kitap çok hızlı ilerliyor ve yazar anlaşılır bir dil kullanmış.Karakterler ile empati kurabiliyorsunuz fakat Amerikan Edebiyatı kitaplarının genel sorunu olan yoktan dert var etme problemi bu kitapta da var.Kitap öyle uzun bir kitap olmadığı için elle sayılır,çok az olay oluyor ve karakterlerin bu olaylarda verdikleri kararlar çok saçma.Kitapta olay örgüsü güzel yansıtılmış fakat karakterlerin önemi çok iyi anlatılmamış.Mesela "patronun oğlu" tiplemesi bu kitapta da olmasına rağmen güzel işlenememiş bir karakter olarak karşımıza çıkıyor bu da beni rahatsız eden bir kaç şeyden biri.Kitap belli bir noktaya kadar çok iyimser ilerliyor ve bunu farkettiğiniz zaman yazarın gerçekçi olayları sona sakladığını anlıyorsunuz ama bir anda oluşan ve dediğim gibi gereksiz bir hareketle kitap sonlanıyor.Oluşan dostluklar temele oturtulmamış çocuk dostlukları gibi.Hele o dönem için hiç de gerçekçi gelmiyor.Kitabın dili olmasa bu kitabın hikayesi beğenilmek için yetersiz kalırdı fakat yazar çok güzel bir üslup kullanmış ve farkettirmeden size kitabı bitittiriyor.Bu kitapta yazara puan veriyorum çünkü hikaye vasat olmasına rağmen olay örgüsünü sade, anlaşılır ve hoş bir şekilde sunmuş.
Fareler ve İnsanlarJohn Steinbeck · Sel Yayıncılık · 2023211,8bin okunma
·
56 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.