10/10
·544 syf.··
2021 41. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 06 Aralık 2021 17:03
Henüz lisede okumuştum Çalıkuşu'nu. Kuşadası'nda önünden geçerken gülümsemeyle geçtiğim evi öyle güzel ki yolu düşen herkesin görmesini dilerim. Erik ağacının tepesinden asla inmeyen,çocuksu yanını asla bastıramayan,deli dolu Feride... O duygu yoğunluğunda kendimi bulmuştum o yıllarda. Aradan yıllar geçti tekrar aldım elime. O zamanlar ne hissettiysem bugün çok daha fazlasını hissettim. Böyle nahif böyle sıcak bir kitap olamaz ! Reşat Nuri Güntekin bir kadın ağzından böyle şeyleri nasıl yazmış öyle diye şaşkınlığa uğradım. İyi ki de yazmış. Ah Gülbeşeker ah ipekböceği sen nereye gidersen git sevda akacak çocuk gözlerinden. Evine her gittiğimde seni,kendimi, anacağım. Bugüne dek okuduğum kitapların sayısını inanın bilmiyorum. Ne zaman sorsalar en sevdiğim kitabı asla seçenemez en az beş tane sayardım. Sanırım artık bu sorunun cevabı tereddüt etmeksinizin Çalıkuşu olacak.
ÇalıkuşuReşat Nuri Güntekin · İnkılâp Kitabevi · 2019123,4bin okunma
·
576 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Çok güzel yazmışsınız. Kitaptan beklentim çok yükseldi. 🤩 En yakın zamanda okumayı planlıyorum. ✊
Sibel Özdemir
Gönderi Sahibi
Yaa çok sevdiğim bir arkadaşım hediye etmese inanin size yollardım. Evet aşırı pahalı bu ne böyle 😨 Trendyola bakayım daha uygundur belki dedim orda bile 47 lira üstelik orijinal mi belirsiz😨