İlk okumaya başladığımda sıradan, oratalama güzellikte bir roman okuyordum. Gitgide sıkılmaya bile başlamıştım. Çok sıradan bir kitaptı benim için. Sonra son 75 sayfasına yakın kitap tamamen kalbimi kazandı. Sonu acayip güzeldi. İlk önce kitabı size bağlıyor, sonra karakterlerin ölümlerine ağlarken bambaşka bir olay gelişiyor ve bu sefer kalbinizi kazanıyor.