Defalarca kez okuduğum ve günümüz "aşk"larına ders niteliğinde bir kitap. Okuduğum en ince kitaplardan biri olmasına rağmen en fazla çizdiğim kitap. İlâhi Aşk'ı anlatan bölümünü ilk kez okuduğum zamanlar tanrıya inanıyordum ve çok beğenmiştim. İnancımı kaybettikten sonra kitabın diğer kısımları beni daha çok ilgilendirmeye başladı. Her okuduğumda farklı bir anlam buluyorum. Eskisi kadar duygusal bir insan olmadığım için "acaba bu kitabı fazla mı abartıyorum?" diye sordum kendime. Belki de öyledir ama yine de herkese önerdiğim, yanımda her daim taşıdığım yegâne kitaptır.