Novella üstadı Stefan Zweig kitaplarını neden böyle kısa tutar ki :) Tam kitap ne güzel kurgu ve betimlemelerle, hislerle gidiyor derken kitap bitiyor. Şu novellalarını romana çevirseydin ya demek geçiyor içimden. Fakat o dönem yaşadığı ölüm korkusunu da neredeyse tüm eserlerinde hissedebiliyorsunuz. Keyifli okumalar diler...