Puan vermedi·190 syf.··
2021 34. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 09 Aralık 2021 13:20
Açıkçası başlamadan önce hakkında sıkıcı olduğuna dair yorumlar duymuştum. Buna kesinlikle katılmıyorum. Diğer Stefan Zweig kitaplarını nasıl heyecanla ve hissederek okuduysam bunda da aynı şeyi yaşadığımı söyleyebilirim. Başlarda hiçbir şey anlayamazken ve “Bunu nasıl bağlayacak acaba?” düşüncesiyle merakla devam ediyorsun ve birden kendini olayın içinde buluyorsun sadece içinde bulmak değil yaşamak. Zweig’ı okumayı bu yüzden seviyorum. Çünkü gerçekten olayı yaşıyorum. Ayrıca kitaplarının da gayet kısa olduğunu düşünürsek hiç sıkmadan, bir okuyuşluk farklı bir insan olmamızı sağlıyor bence. Yani diyeceğim o ki; kendinizi kaptırıp tek seferde bitirebileceğiniz bir kitap arıyorsanız kesinlikle öneririm. Keyifli Okumalar Dilerim...
Amok KoşucusuStefan Zweig · Can Yayınları · 2018134,8bin okunma
·
152 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.