Ahhh kalbim kalbimi bıraktığım bir kitap oldu.İnsanın kaderi sanırım bir kez yazılıyor bir insan bir insana görünmez bir iple bağlanıyor o iptirki zamanı gelince kendiliğinden tüm düğümleri çözülmüş sanki hayatın sizi bağladığı yerde bekliyor gibi.Bu kitap yazarın en lerinden birisi.