·112 syf.··Beğendi
···Okunma: 11 Aralık 2021 17:01 Kitabı çok ama çok beğendim. Küçük yaşlarda okuduğum bir kitaptı ama tekrar okumak istedim. İyi ki de istemişim. Gerçekten çok etkilendiğim bir kitap oldu. Beyaz Diş kitabında da aynı duyguları hissetmiştim. Bence herkes küçük yaşlarda okuduğu kitapları tekrar okumalı üzerinden belli bir süre geçtikten sonra. İçeriğindeki farklılıkları bu şekilde görmek aslında kendi içimizdeki değişimleri de görmek gibi. Buck karakterinin geçirdiği değişimler gibi hayatta biz de değişiyoruz. Kabulleniyoruz bazı şeyleri.