Puan vermedi·83 syf.····Okunma: 11 Aralık 2021 21:04 Minicik bir kitap ancak cümleleri tekrar tekrar okumak ve kendim için not almaktan yoruldum :) çoğunu aşırı sevdim çünkü.herkesin zevki farklıdır muhakkak. Ben beğendim bu kitabını da Ermiş kadar ayrıntılı değil.Aforizmalardan oluşuyor. Kısa kısa cümleleri var.
En sevdiklerimden ;
Sözcüklerin dalgalanması bizi her daim sarıp sarmalasa da , sessizlik sonsuza dek hüküm sürer içimizde.
Gel , saklambaç oynayalım . Kalbime gizlenirsen , seni bulmak zor olmaz. Ama kendi kabuğuna gizlenirsen, kim olursa olsun , seni boşuna arayacak.
Bizim bütün sözlerimiz , aklımızın şöleninden artakalan kırıntılardan başka bir şey değildir.