·308 syf.····Okunma: 12 Aralık 2021 16:04 Yazarın okuduğum ilk kitabı ara ara kafam karışsa da gerçekten hem de gerçekten çok beğendim... Kitap bence tam anlamıyla psikolojik bir kitap, kendiyle olan kavgasi hele de o muhteşem mahkeme sahnesini okurken iyi ki böyle kalemler var ve biz iyi ki bu kitaplara rastgeliyoruz dedim. İdeolojisinin ve önyargılarimizin etkisinde kalmadan tamamen tarafsız ve beklentisiz okursanız beğeneceginizden eminim. içinde ki tespitleri özellikle aşk ile ilgili olan tespitlerini extra beğendim. Ayrıca muhteşem şiirlerle suslenmis edebi olarak da doyurucu bir kitap. Kitabı okurken sürekli hayal mi gerçek mi, nerde anlasilacak derken bir bakiyorsunuz bitmiş... Gerçekten kitabın bitmiş olmasından derin bir hüzün duydum. Kısacası okuyun okutun derim...
Mutlak seveceksin beni, bundan kaçış yok...