·330 syf.··Beğendi
···Okunma: 23 Mart 2017 00:00 Kitabı elime alır almaz48 ssat içerisinde soluksuz ve surekli heycan içerinde okuyarak bitirdim.Kitabı okurken sürekli bir merak içerisnde oluyorsun ve kitabın dili kitabı çok akıvıve hiç sıkmıyor insanı.ve kurgusu gerçekten mükkeml zülfü livanelinin daha öncede kitaplarını okumustum ve bu kitapda benim için enlerin arasında yer aldı bile.kitapdan etkilendiğim en güzel söz ise ( AŞK BİR UCURUMUN KIYISINDA GÖZÜ BAĞLI YÜRÜMEKTİR.)