·464 syf.····Okunma: 12 Aralık 2021 21:04 Merhaba sevgili okur,
Kitap Sepeti’nden yaptığım alışverişin hediyesi olarak geldi Mayıs Sineği. Polisiye türünde olduğu için araştırma yapmadım. Bir kere başladım ve pek sarmayınca yarım bıraktım. Kitaplıkta gözüme takılıp duracağına okuyayım diye düşünerek tekrar başladım. Yine pek sarmadı ama rahat okunduğu için sorun etmeyip devam ettim. Kitap hakkında söyleyebileceğim fazla bir şey yok. Fazlasıyla klişe bir kurguyla başladı, devam etti ve bitti. Gereksiz yere uzatılmıştı. Redaksiyon hataları gözüme takıldı. Edebi açıdan da bomboştu maalesef. Benzeri çok daha iyi polisiye kurgu kitaplar var. Kitap hakkında söyleyebileceğim en iyi yorum merak uyandırıcı olmasıydı.
Herkese keyifli okumalar efenim…